3.5.10

zzzzzoef

de tijd vliegt. het besef dat ik binnen nu en een maand klaar ben hier, mijn twee thuistentamens (essays) geschreven heb én gestudeerd voor de twee andere tentamens begint langzaam te komen. het is 3 mei, vanochtend sneeuwde het nog en dus is mijn hoofd een beetje in de war. en sowieso blijkt wetenschappelijke teksten schrijven in het noors zo makkelijk nog niet. maar! het gaat lukken, ik sla me er doorheen. misschien wel even met wat minder nieuws online, dan weten jullie dat alvast. liefs!

translation:
exams are coming up! much faster than expected....

1 comment:

  1. Lykke til på eksamene!

    //Utveksling høres spennende ut! Hm, selv hadde jeg nok selvfølgelig dratt en annen plass enn Norge da. :P

    ReplyDelete

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):