2.5.10

tumblr shuffle

mijn tumblr gebruik ik als opslagplaats voor foto's en van de afgelopen jaren staan er nu dan ook al meer dan duizend verzameld. nu is de "random" knop gelijk een stuk leuker, omdat er altijd wel iets onverwachts komt waar toch vaak een heel verhaal aan zit. het leek me leuk 'n beetje te delen, en dat zou ik misschien vaker kunnen doen?


januari 2010:
een koude zondagochtend besloten we om 9 uur de bus naar bymarka, het "stadsbos" van trondheim, te nemen. het was een leuk gezicht, aangezien de halve bus eigenlijk gevuld was met langlauflatten. het eerste rondje bymarka op langlaufski's viel voor iedereen vies tegen - ik was de hele tijd ontzettend sloom en had dus eigenlijk nooit tijd om foto's te maken. dit was echter direct na een "inhaalspurt", samen met fran├žois, simone en stefan. gek eigenlijk dat ik hun alle drie al een hele poos niet gesproken heb (terwijl ze nog steeds in trondheim zijn)...


juli 2009:
het laatste uitstapje van de zomercursus ging naar een onbewoond eiland, ongeveer 2 uur ten noorden van bergen. we waren helemaal alleen, met alleen maar geweldige mensen dus en even een paar minuten met wat vissers die aanmeerden om koffie te drinken. het was een klein eiland - je kon makkelijk binnen 10 minuten helemaal rond lopen, maar je kon zo heerlijk op de steiger liggen en naar de lucht kijken en kletsen en lachen en zingen en genieten. iedereen genoot op dit eiland, iedereen was gelukkig.


mei 2008:
de eerste dag terug in nederland, na bijna een jaar in noorwegen. ik baalde en wilde terug en vond nederland stinken en zo ontzettend plat, maar ik denk dat ik hier ongeveer besefte hoe blij ik toch ook was weer terug te zijn. zittend op mijn fiets, kijkend naar de zonsondergang over de maas. it's good to be home

translation:
about sharing stories about old pictures, that i select by using the "random" button on my tumblr. this time: 1. cross country skiing in bymarka, 2. some amazing days on a deserted island, 3. my first day back in the netherlands.

1 comment:

  1. Leuk idee! Die laatste foto is echt prachtig!

    ReplyDelete

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):