6.5.10

springend studeren


vandaag heb ik eindelijk weer de zomer in m'n bol! voor het eerst sinds 2 weken schijnt de zon weer, ik liep zonder jas door de stad en vanochtend gingen martijn (want martijn is op bezoek!) en ik naar het kunstmuseum, dat kleiner was dan verwacht maar wel fijn en daardoor konden we langer in de zon lopen. en softijs met chocolade dip (zo'n een die hard wordt) eten, mmmm. met de lente volop bezig is het besef dat ik moet studeren en binnenkort al tentamens moet maken gelukkig ook weer terug, en het studeren gaat eigenlijk best goed. sog'en kan ik daarentegen ook nog steeds als de beste, en dus bij deze mijn spotify playlist die ik aanvul "als ik even geen zin heb", vol fijne vrolijke ik krijg zin in zomer liedjes: klik. oh en pst - vanaf 18 mei ook legaal spotify in nederland! :D


translation:
spring is back! and i started studying for my exams, listening to this spotify playlist: click.

1 comment:

  1. Tjeetje Marlou en ik vanmorgen de winterjas weer uit de kast gehaald!

    ReplyDelete

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):