18.5.10

spotify!


dit is nieuws dat jullie net zo blij zou moeten maken als een hele bak vol origami kraanvogels, want sinds nu / vandaag / dinsdag 18 mei is spotify beschikbaar in nederland! en daar mogen jullie inderdaad heel blij van worden (en ik ook, want hoe zou ik een leven zonder spotify nog overleven?)

spotify is een programma waarmee je onbeperkt muziek kunt luisteren. gratis - in ruil voor af en toe wat gezellige praatjes van jonathan from spotify en andere reclame, of voor ±€10/maand zonder reclame en ook mogelijkheid je speellijsten offline te beluisteren. oh, en het allerleukste: je hoeft niks te downloaden! je typt gewoon een band / zanger(es) in het zoekveld, et voilà. daarnaast kun je makkelijk playlists delen, dus bij deze een hurra! hurra! hurra! playlist, om dit heuglijke nieuws te vieren. (even een minpuntje: je hebt een invite nodig om spotify écht te kunnen gebruiken. kijk even op spotify.com!) verder vooral: geniet ervan.



translation:
from today, spotify is also available in the netherlands! super amazing, because this means i don't need to rehab when i get home (and can only use spotify 2 weeks in travel mode). great!

3 comments:

  1. NOH, België mag niet en de hack die Rob gebruikte [iets met UK] werkt niet meer. Oh en ik kan mezelf niet inviten.
    Net nu ik zin had om naar je playlist te luisteren u_u

    ReplyDelete
  2. OOOIIIII I fixed it! Nice!
    Maar er zijn wat files "local" en die heb ik niet en nu ben ik alsnog een beetje sad.

    ReplyDelete
  3. Ik snap niet hoe je zo'n code kan krijgen, en wat je daar dan mee kan...? ^^;

    ReplyDelete

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):