10.5.10

:(


mijn dag begon pas 2 uur geleden, toen ik me niet meer zo zwak voelde en gewoon 6 trappen op kon lopen en mijn was schoon en mijn kamer zo goed als weer opgeruimd was. de afgelopen 24 uur waren kut. voor het eerst in meer dan tien jaar denk ik was ik ├ęcht ziek, incl. eten dat niet binnen wil blijven en dus een leeg gevoel. ik durf nog steeds niet te eten, maar zing in elk geval weer mee met de muziek en hang ballonnen aan het plafond. misschien wordt vandaag dan toch nog een beetje fijn. (maar JEZUS, wat heb ik honger)

translation:
i'm ill and feel really weak, but at least i'm singing along with my music again and putting balloons in my ceiling. maybe today's still going to be a good day.

5 comments:

  1. Anonymous10.5.10

    God bedring! -klem-

    M.

    ReplyDelete
  2. Probeer het met kaakjes of een beschuitje of een langevingerachtigkoekje of bouillon!

    ReplyDelete
  3. Beterschap lieve marlou!

    ReplyDelete
  4. Oh beterschap,
    ik kwam hier via sigrid.

    ReplyDelete
  5. aaah ik haat dat soort ziek zijn :/. kamillethee en kaneelbeschuitjes helpt! of gaat het al wat beter? ik heb je verhaal op waarbenjij ook net gelezen, maar ik reageer hier even om te zeggen dat dat grotgedoe me zo leuk lijkt!

    ReplyDelete

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):