13.5.10

dear john (2010)

ja, weer zo'n verfilming van een boek van nicholas sparks (net als the notebook en a walk to remember, en binnenkort ook the last song want hallo hallo wat heb ik zin om díe te zien zeg!), maar aangezien alle eerdere films die ik zag me bevielen, gaf ik ook dear john een kans. en dat is maar goed ook!

want als iets ook maar een beetje met surfen te maken heeft, vind ik het tegenwoordig al snel leuk.
dear john heeft naast een boel heerlijk fijn zoets ook een portie serieus, en precies die combi vind ik wel fijn. neem daar nog een boel mannen in leger uniform, brieven en fijne muziek (jammer alleen dat 'set the fire to the third bar' - als in: mijn lievelingsliedje ever, alleen wel in de trailer, maar niet in de film zit...) en je hebt dear john. en oja, ik wil een vriendje met zijn handschrift. wauw. ♥

translation:
this afternoon i watched dear john (2010), which was a good combination of sweet love and serious stuff. put a little bit of amazing handwriting and men in uniform with that, and you'll know what i mean. :)

2 comments:

  1. haven't seen this one, but it seems really nice.

    ReplyDelete
  2. ik vond het ook een mooie film! en ik vond die lieve spaarvader zielig

    ReplyDelete

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):