21.5.10

!

het is meer dan 20 graden in de schaduw, maar ik zit binnen en heb gelukkig druiven en een pizza ligt op me te wachten in de diepvries (een lekkere! niet zo'n goedkope waar je zelf nog extra kaas en champignons en paprika op moet gooien). de afgelopen week heb ik zo belachelijk goed aan m'n tentamens gewerkt. zo veel gedaan in onmogelijk weinig tijd, dus daarom trakteer ik me op leuke dingen dit weekend. vanavond 2 feestjes, morgen 1 feestje en veel knuffels. de tijd vliegt, de zon schijnt, studeren gaat goed, mijn toekomst (dat wil zeggen: zodra ik terug in nederland ben) krijgt vorm. ik ben blij. en van alle fijne reacties hier word ik nóg blijer. ps. vandaag is mijn weblog 1 maand! hiep hiep hoera!

translation:
time flies, the sun is shining, studying goes well, my future (when coming back in the netherlands, that is) finally starts to look like something and i'm happy. thanks for all comments over the last month. today my blog turned one month! :)!

No comments:

Post a Comment

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):