13.5.10

.


soms zou ik ook willen roken, want ik ben zo iemand die denkt dat rook alle stress uit je lichaam haalt. dan had ik vanochtend, toen ik lopend van de universiteit (ja, die was inderdaad dicht, verdomme) terug naar huis ging, ook ergens midden in een weiland een sigaretje gerookt. of was ik nu op m'n bureau gaan zitten, met het raam open, nonchalent naar buiten kijkend. rokend.
ik ben weer beter denk ik. vanavond ga ik avondeten eten en dat idee beangstigt me eerlijk gezegd nog een beetje, maar vanavond ga ik avondeten. de eerste bladzijde voor mijn thuistentamen is geschreven (wat een opluchting) en dus is het begin van het einde gezet. over precies één maand ga ik. ik zal nu niet zeggen wat ik allemaal nog wil en moet en zal, dat merken jullie de komende maand wel, maar ik heb genoeg reden in het weiland te willen roken. en daarnaast ook genoeg reden mijn roze geel blauwe camera af te stoffen en alle pracht vast te leggen. ik heb het een beetje gehad met digitaal, in de breedste zin van het woord. maar verder gaat het goed hoor.

translation:
sometimes i wish i smoked, just to calm down and have enough energy for the rest of my life to just live live live.

No comments:

Post a Comment

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):