7.5.10

besøk besøk besøk besøk: martijn & yonne

sinds dinsdag is martijn in trondheim! en sinds dinsdag is het prachtig weer!

ik liet hem natuurlijk alle fijne plekjes van de stad zien,

en we deden luxe, met wijn voor "maar" 100nok & nachos tijdens de jazzavond in samfundet,

liepen nog meer (in de zon) door de stad,

martijn moest natuurlijk even doen alsof hij de koning was voor stiftsgården :)

en olav tryggvason heeft tegenwoordig een russ-hoedje op! :D (het is trouwens geniale gekte met alle russ. jongens & meisjes met touwen aan elkaar vast gebonden, overal tegenaan botsend in de winkels. en gewoon, rode / zwarte / blauwe / en gister zag ik groene! broeken overal, hahahahahaha)

vanochtend haalde ik yonne al om 7 uur van het station! zo heerlijk in de zon

en later dus aan 't fjord. fijnnnnnn fijn fijn fijn fijn

(nee, ik mag dus inderdaad niet klagen. oh en ONVOORSTELBAAR HE DAT IK HIER GEWOON WOON!!!!!! wauw ♥.)

translation:
about the last 3 days, with my friends martijn and yonne from the netherlands visiting. the weather turned really sunny and it's amazing! so see: i actually have no reason to complain. CAN YOU EVEN BELIEVE I LIVE HERE?!!!!

1 comment:

  1. Nee Marlou, je moeders is niet de enige die dit leest xD Maar ik moet net even tegen de link aanlopen in je twitter!!:P

    ReplyDelete

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):