25.4.10

't komt goed, schatje


zes dagen geleden is aleksander, een van de geweldigste mensen die ik hier in trondheim heb ontmoet, naar oslo verhuisd. het is dus niet meer zo makkelijk even snel bij elkaar binnen te wippen. even thee te drinken, piano te spelen, door de stad te lopen of simpelweg even flink te zeiken, over hoe kut alles soms is en waarom we niet gewoon elke dag kunnen genieten. gisteren miste ik hem.
na wat over & weer gesms schreef hij "blijf maar mooi op je kamer marlou, dan komt 't vast wel goed" wat ik eigenlijk belachelijk vond, maar goed. mama stelde me gerust, ik trakteerde mezelf op "doe het zelf crème-brûlée" en bracht de rest van de tijd dus mooi op m'n kamer door. beetje kraanvogels leren vouwen (misschien verspreid ik ze wel echt door het bos), beetje essay schrijven en net voor ik wilde gaan slapen ging de bel. aleksander. "ik zei toch dat het goed zou komen als je op je kamer bleef" ♥ ♥ ♥

translation:
about one of the most amazing people i met here in trondheim, aleksander, who drove 7 hours just to give me a hug.

6 comments:

  1. sv: haha, tror ikke jeg er tøff nok :)

    ReplyDelete
  2. Aw, wat ontzettend lief :D

    ReplyDelete
  3. Ik ga dit herposten :)

    ReplyDelete
  4. Dat is wel echt extreem lief :)

    ReplyDelete

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):