24.4.10

net niet dag

de laatste tijd heb ik overdreven veel van die net niet dagen. dat je 's ochtends vroeg (en dan bedoel ik dus echt rond 6 uur, half 7) wakker wordt vanwege de zon op je kamerraam en dat je dan denkt "wow! dit belooft nog eens wat voor vandaag"! vervolgens wordt je half uurtje "internetonzin" bijna 3 uur, begin je nog later aan het ontbijt dan je huisgenootjes en doe je vervolgens niks. ik heb leuke filmpjes gezien en leuke (telefoon)gesprekken gehad, maar that's it. mijn essay die echt zo ongeveer af moet zijn kent laten we zeggen 1/3 van z'n inhoud en ik heb er gewoon geen zin in. huisgenootjes weg. overdreven veel mensen op de fiets. ZON OP M'N RAAM. ik moet schrijven. zo demotiverend. zo kut. zo ugh. ik haat net niet dagen, maar aangezien het nog maar 15.15 is hoop ik hem nog om te kunnen draaien naar net wél dag. we zullen zien.

translation:
about the fact that it seems everyone is outside enjoying the sun, while i have to be inside writing my essay. it's so demotivating, and i'm doing nothing at all. luckily it's only 15.15h, so i hopefully still manage to turn this day into something better.

No comments:

Post a Comment

comment (in english, dutch, norwegian or german + if you have a question, you might find the answer here):